Ne-am Mutat Pe O Platforma Mai Inovativa!

Te Asteptam Pe Cumpara-inteligent.ro.

Copyright © Recenzii la cartile pe care tu le citesti | Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger
Design by WebSuccessAgency | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | BTheme.net

Afisari blog:

Recomandam

Cauta o recenzie:

Some kind of stories

Recomandam

Un produs Blogger.

Parteneri

Campanie

Popular Posts

joi, 8 octombrie 2015

Recenzie: Bestia

 de Alex Flinn
  Notă: 2,7


      Bestia este una dintre variantele moderne ale Frumoasei și Bestia, a cărei acțiune se petrece în New York, unde Kyle Kingsbury, un băiat bogat, răsfățat, arogant, foarte atrăgător fizic, însă fără pic de bune maniere, are nenorocul de a fi luat in vizor de Kendra, o vrăjitoare impulsivă, hotărâtă să îi dea o lecție. Îl transformă în bestie, păroasă, spre oroarea și disperarea lui, și nu numai ca nu își mai poate bate joc de fete și de aspectul altor persoane, ci ajunge săă fie nevoit să se izoleze de toată lumea. Iar acest blestem avea să fie înlăturat abia atunci când o fată avea să se îndrăgostească de el, iar pentru asta, bineînțeles, trebuia să învețe să se comporte frumos.
      Însă Kyle, noul Adrian, ajunge, spre norocul său, să primească o nouă speranță, prin Lindy, o fată simplă, modestă, al cărei tată este alcoolic, făcând-o să sufere foarte mult, și să se afunde în cărți, așteptând ca totul să se termine cumva. 
      Atunci când tatăl ei o duce, forțat, în casa bestiei, cei doi tineri ajung să petreacă mai mult timp împreună, ea se obișnuiește cu aspectul lui, și ajunge să fie fericită. 
      Dar ce se va întâmpla cu blestemul, și speranța lui Kyle, atunci când Lindy pleacă din casa lui?
      Totul se învârte în jurul celor doi, și de asemenea, a sentimentelor de a nu fi acceptat, de a regreta, de împăcare cu sine și de... iubire. În afară de faptul că datorită poveștii cunoscute, originalitatea poveștii nu pot spune că atinge cote mari, faptele sunt relatate frumos, armonios, într-un mod care face cititorul să trăiască sentimentele alături de personaje, să zâmbească și să se întristeze alături de ele. Este o poveste de dragoste, după care s-a făcut și un film, o superproducție Sony Pictures în noiembrie a anului 2011, Beastly. Este o lectură plăcută, relaxantă, perfectă pentru serile liniștite.

      Câteva citate:
,,Am examinat buletinul de vot. Nu numai că numele meu, Kyle Kingsbury, era trecut acolo pentru prințul clasei a noua, dar cu siguranță eu eram câștigătorul. Nimeni nu se putea întrece cu aspectul meu fizic și cu banii tatălui meu.”
,,Magie. A fost magie, iar magia se numește dragoste. Te iubesc, Lindy! M-am aplecat și am sărutat-o. Iar ea a răspuns sărutului.” 
,,Am îmbrățișat-o. Lindy, tu m-ai iubit când nici măcar nu eram om. M-ai sărutat când nu am avut buze. Ai văzut ceea ce era în străfundul meu când nici eu nu eram măcar sigur de asta. Crede-mă, nu există o cale să o fac mai bine. Eu cred că tu ești perfectă.”

      Recomand cu mare căldură cartea, în locul filmului. Sentimentele și înfățișarea bestiei sunt redate mult mai bine și mai verosimile în carte, precum și trăirea poveștii e mai intensă, citind-o.

      Tu ce preferi, cartea sau filmul? Ți-a plăcut povestea? 

Un comentariu:

  1. Frumos, și coperta e frumoasă, deși mă așteptam la ceva mai mult pentru o astfel de carte.:)

    RăspundețiȘtergere

Followers